Trzy pytania do Kamila Dudka, Hurt & Detal

Kamil Dudek z Energii dla firm odpowiada na pytania dotyczące oferty sezonowej dla branży Horeca.

Trzy pytania do Kamila Dudka, Kierownika Rozwoju Nowych Produktów „Energii Dla Firm” kieruje Monika Dawiec.

Szukanie oszczędności jest konieczne – „Energia dla Firm” wprowadziła nową usługę dla prowadzących biznes sezonowy?

Tak, dla wszystkich tych przedsiębiorców, którzy prowadzą swój biznes tylko przez część roku, przede wszystkim w branży HoReCa, jako jedyni na rynku mamy produkt dedykowany potrzebom właśnie takich klientów. Ci, którzy zarabiają tylko przez kilka miesięcy w roku a pozostały czas jest dla nich „finansowo martwy” mogą płacić za energię elektryczną tylko wtedy, kiedy rzeczywiście ich biznes działa na pełną skalę. Pomagamy przedsiębiorcom uwolnić się od kosztów związanych z dystrybucją prądu, ponoszonych w martwym sezonie. Pierwsze rozwiązanie, które oferujemy to zdjęcie licznika. Drugie to rekompensata opłat dystrybucyjnych. Pierwsze jest najlepsze dla klientów, którzy kompletnie zawieszają działalność poza sezonem. Drugie, dla tych, którzy jedynie wygaszają działalność. Obydwa rozwiązania gwarantują redukcję opłat dystrybucyjnych, maksymalnie przez okres 8 miesięcy w roku.

Ile w ten sposób można zaoszczędzić?

Oszczędności dla najmniejszych firm zaczynają się od kilkuset złotych rocznie, większe firmy, mogą liczyć na znacznie większe korzyści. Wielkość oszczędności z tytułu opłat dystrybucyjnych zależy przede wszystkim od wielkości mocy umownej – im większe zapotrzebowanie na moc tym większe opłaty. Nasze narzędzie, które takie „puste opłaty” redukuje, kierujemy właśnie dla oszczędnych właścicieli, tymczasowych punktów gastronomicznych, sklepów czy pensjonatów działających jedynie przez część roku.

To na pewno wiąże się z formalnościami – czy są one skomplikowane?

Formalności są dość skomplikowane i wymagają dużego zaangażowania ze strony przedsiębiorcy. Dlatego wszystkie formalności związane z ograniczeniem opłat dystrybucyjnych, jak również zmianą sprzedawcy bierzemy na siebie. Kontaktujemy się z obecnym sprzedawcą oraz OSD – wyręczamy klienta we wszystkich sprawach z tym związanych.

Źródło: hurtidetal.pl

« wróć